profile-image
بنیامین رئوف
۱۴۰۱ آبان ۲۱, شنبه
زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه

تقویم خود را علامت گذاری کنید: سفر به جزایر اژدها از 7 آذر آغاز می شود

تقویم خود را علامت گذاری کنید: سفر به جزایر اژدها از 7 آذر آغاز می شود

 

هنگامی که اکسپنشن World of Warcraft: Dragonflight در 28 نوامبر منتشر شود، دوستان و متحدان خود را جمع آوری کنید و آماده شوید تا وارد ماجراجویی های جدید شوید.
 

 

خانه اجدادی اژدها، جزایر اژدها ها در حال بیدار شدن هستند و بسیاری از رازهای فراموش شده در انتظار کشف شدن میباشند. به ندای اژدهایان توجه کنید زیرا سرزمین های باستانی آنها یک بار دیگر آشکار می شود و به ماجراجویان و جویندگان گنج اشاره می کند تا اسرار بسیاری را که در انتظار آنهاست کشف کنند.

 

 

زمان انتشار در سرور آمریکا 7 آذر و زمان انشتار در سرور اروپا 8 آذر می باشد. برای همسویی با سایر مناطق، قاره آمریکا کمی زودتر از 29 نوامبر به وقت محلی راه اندازی می شود.
 

جزایر اژدها را کشف کنید

 

 

جزایر اژدها را کشف کنید و چهار منطقه جدید را کاوش کنید. Waking Shores، غرق در قدرت عنصری میباشد. وسعت وسیع دشت Ohn’ahran؛ قله های یخبندان Azure Span؛ و مناره‌ها و معابد باشکوه Thaldraszus که هرکدام با نقش و نگار خاصی در اطراف خود دارند و بیشتر آشکار کننده ی جنبه‌های اژدهایان باستانی میباشند.
 

با Dracthyr Evoker آشنا شوید

 

 

به عنوان dracthyr Evoker جدید، اولین ترکیب نژاد و کلاس World of Warcraft بازیکنان دشمنان خود را تهدید می کنند (یا به متحدان خود قدرت می بخشند). دراثیرها که قادر به جابجایی بین چهره انسان نما و شکل ترسناک اژدها هستند، بسیار متحرک هستند، و کلاس Evoker منحصر به فرد آنها می تواند در dps دادن از راه دور(range) یا کمک به متحدان خود به عنوان یک درمانگر(healer) با استفاده از موهبت های عرفانی اژدها تخصص داشته باشند. آنها از خواب خود در منطقه ممنوعه بیدار می شوند، جایی که آموزش های خود را برای پیوستن به نیروهای اژدها در دفاع از جزایر انجام می دهند.

صعود به ارتفاعات جدید

 

 

اژدها سواریDragonflight  را معرفی می‌کند، یک روش کاملاً جدید مبتنی بر مهارت برای حرکت هوایی که به بازیکنان اجازه می‌دهد در پشت Dragon Isles Drake های شخصی خود به آسمان بروند. بازیکنان با پیشروی در اکسپنشن، ظاهر اژدهای خود را شخصی سازی میکنند و به آنها امکان می دهد تا دورتر و سریعتر پرواز کنند.

سیستم Talent جدید

 

 

دراگون فلایت تغییرات عمده ایی در بخش Talent ها کرده است. سیستم تلنت جدید به بازیکنان این امکان رو میدهد انتخاب های خلاقانه و با تفکری رو  بدون ازبین رفتن قابلت ها انجام دهند.
 

حرفه های(شغل) به روز شده

 

 

حرفه های خود را با سیستم به روز شده با ویژگی ها و ابزارهای جدید برای تقویت جاه طلبی های صنعتگرانه در هر سطح مهارتی بروز رسانی کنید.

رابط کاربری خود را سفارشی کنید

 

 

رابط کاربری (UI) خود را سفارشی کنید و همزمان با چالش های پیش روی خود، یک نمایشگر به روز شده (HUD) را تجربه کنید. 

 

دانجن های جدید

 

 

در 28 نوامبر، Dragonflight با هشت دانجن منتشر می‌شود - چهار دانجن سطح بالا، که می‌توانید با دوستانتان در حین کار برای رسیدن به لول 70 انجام دهید- و چهار دانجن که نیازمند حداکثر سطح میباشد.

 

برای فروش گیم تایم و گلد خودتون میتونید با پشتیبانی دیجیتوگیم در تماس باشید.

برچسب ها :

مطالب مشابه

  • به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
    به‌روزرسانی نیورلد 1.5.6
  • آپدیت new world patch 1.5.5
    آپدیت new world patch 1.5.5
  • پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
    پیش نمایش منطقه پرواز اژدها: دشت اوهران
  • Wrath of the Lich King classic پری پچ در  8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
    Wrath of the Lich King classic پری پچ در 8 شهرویر به صورت زنده پخش خواهد شد
  • اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER
    اکسپنشن جدید BARNACLES & BLACK POWDER

اپلیکیشن اختصاصی دیجیتوگیم

سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن

تیم دیجیتوگیم برای اولین بار در ایران سیستم اتوماسیون هوشمند فروش گلد و توکن را راه اندازی کرده است تا تمام مبادلات گلد در سیستم ثبت و محاسبه و میزان درآمد کاربر در کمترین زمان ممکن برای کاربر واریز شود. برای مشاهده جزئیات بروی لینک مجاور کلیک کنید!